loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 180 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)
باز هم اسید پاشی اینبار در کیش!!
..
..
..
اسید پاشی در یک منزل مسکونی منجر به پاک شدن سنگ توالت شد!
خو اسید برا شستن توالت دیگه خخخ



ارسال توسط:رسول از کرمانشاه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوی دود می آید....!!!
به گمانم جماعتی پای دنیای مجازی,میسوزانند "عمر خویش را"
..
..
ن ن نه ادامه بدید قابلمه سوخت خخخخخ



ارسال توسط:مینا










شماها یادتون نمیاد یکی از آموزش های تخصصی و سختی که نسل ما دید...آموزش کار با افتابه س ...
..
..
..
میخندی؟؟؟بگیر دستت ببینم میتونی آبو برسونی به مقصد یا نه...بچه سوسول



ارسال توسط:9441***0913



دیگه ب تهش رسیدم ...
تیغ هست و شاهرگ هم آماده...
..
..
ولی امان از ی نخود جرات خخخ



ارسال توسط:3204***0936




32 میلیارد ثانیه به شب یلدا مانده...
یادتوووون باشه که من اولین بیکاری بودم که بهتون تبریک گقتم!!!
دکترم رفتم ,گفته فعلا بی خطرم...نگران نباشید...


ارسال توسط:3204***0936




برای سلامتی مدیر جوجو اس ام اس صلوات بفرستید...میگید چرا؟ خب زورتون میاد میاد ی صلوات واسه کسی که شما رو دور هم جم کرده بفرستید..واقعا عجب شاسخینی هستید



ارسال توسط:یلدا از نیشابور



اقا پسر محترم هوا سرده...
شما یه کاپشن بپوش پشتش یه برگه بچسپون...
4 سال سابقه بدنسازی...والا



ارسال توسط:یلدا از نیشابور



یک فروند پراید مدل 81 تصادفی از عقب و جلو,تمام رنگ ,کف آفتاب دیده,بدون وسیله اضافه تعویض با ویلا در شمال و ساختماد در کیش
وا چــــــرا میخندی...پراید هست دیگه پـــــــراید


ارسال توسط:حسین



همین الان ی آرزو کن
..
..
..
چ لوس
..
..
..
حالا سگ دو بزن تا بهش برسی



ارسال توسط:7012***0939



ی سوال از شما دارم ...
چـــــــرا دو دو تا می شود پنج تا؟؟؟
خب بابا علم پیشرفت کرده ریاضی خودت ضعیفه ن من!!!




ارسال توسط:8402***0901




بعضی از دخترا هستند که توی خونه به سیاه و سفید دست نمی زنن,اما تو ی مهمونی خودشون از بس کار می کنند راهی بیمارستان می کنند
اینا دنبال مادر شوهرن ...



ارسال توسط:8395***0916



عجب سایت با فرهنگی,عجب بازدید کننده هایی,عجب اس ام اس هایی,به به ...از دیوار صدا میاد از این دوستان با ادب نه
..
...
..
..
وزیر ارتباطات در حال بازدید از سایت جوجو اس ام اس



ارسال توسط:4795***0937



مردم کشور خودمون اینجورن...
یه دلم میگه بخر بخر "گرون میشه" یه دلم میگه نخر نخر ارزون میشه
باز هم اسید پاشی اینبار در کیش!!
..
..
..
اسید پاشی در یک منزل مسکونی منجر به پاک شدن سنگ توالت شد!
خو اسید برا شستن توالت دیگه خخخ



ارسال توسط:رسول از کرمانشاه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوی دود می آید....!!!
به گمانم جماعتی پای دنیای مجازی,میسوزانند "عمر خویش را"
..
..
ن ن نه ادامه بدید قابلمه سوخت خخخخخ



ارسال توسط:مینا










شماها یادتون نمیاد یکی از آموزش های تخصصی و سختی که نسل ما دید...آموزش کار با افتابه س ...
..
..
..
میخندی؟؟؟بگیر دستت ببینم میتونی آبو برسونی به مقصد یا نه...بچه سوسول



ارسال توسط:9441***0913



دیگه ب تهش رسیدم ...
تیغ هست و شاهرگ هم آماده...
..
..
ولی امان از ی نخود جرات خخخ



ارسال توسط:3204***0936




32 میلیارد ثانیه به شب یلدا مانده...
یادتوووون باشه که من اولین بیکاری بودم که بهتون تبریک گقتم!!!
دکترم رفتم ,گفته فعلا بی خطرم...نگران نباشید...


ارسال توسط:3204***0936




برای سلامتی مدیر جوجو اس ام اس صلوات بفرستید...میگید چرا؟ خب زورتون میاد میاد ی صلوات واسه کسی که شما رو دور هم جم کرده بفرستید..واقعا عجب شاسخینی هستید



ارسال توسط:یلدا از نیشابور



اقا پسر محترم هوا سرده...
شما یه کاپشن بپوش پشتش یه برگه بچسپون...
4 سال سابقه بدنسازی...والا



ارسال توسط:یلدا از نیشابور



یک فروند پراید مدل 81 تصادفی از عقب و جلو,تمام رنگ ,کف آفتاب دیده,بدون وسیله اضافه تعویض با ویلا در شمال و ساختماد در کیش
وا چــــــرا میخندی...پراید هست دیگه پـــــــراید


ارسال توسط:حسین



همین الان ی آرزو کن
..
..
..
چ لوس
..
..
..
حالا سگ دو بزن تا بهش برسی



ارسال توسط:7012***0939



ی سوال از شما دارم ...
چـــــــرا دو دو تا می شود پنج تا؟؟؟
خب بابا علم پیشرفت کرده ریاضی خودت ضعیفه ن من!!!




ارسال توسط:8402***0901




بعضی از دخترا هستند که توی خونه به سیاه و سفید دست نمی زنن,اما تو ی مهمونی خودشون از بس کار می کنند راهی بیمارستان می کنند
اینا دنبال مادر شوهرن ...



ارسال توسط:8395***0916



عجب سایت با فرهنگی,عجب بازدید کننده هایی,عجب اس ام اس هایی,به به ...از دیوار صدا میاد از این دوستان با ادب نه
..
...
..
..
وزیر ارتباطات در حال بازدید از سایت جوجو اس ام اس



ارسال توسط:4795***0937



مردم کشور خودمون اینجورن...
یه دلم میگه بخر بخر "گرون میشه" یه دلم میگه نخر نخر ارزون میشه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 466
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 3,018
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,561
  • بازدید ماه : 19,496
  • بازدید سال : 142,582
  • بازدید کلی : 2,215,733