loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 183 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (1)
جکهای خفن 93

جکهای خفن 93


سوپری محلمون “پوست پسته” میفروشه کیلویی ۱۰هزار تومن!
بابام ازش پرسید این دیگه چه صیغه ایه؟؟؟
میگه یکی اینکه قاطی پسته ها کنی بذاری جلو مهمون که زیاد نشون بده،
دوم اینکه یه بسته نمک بزارین بغل دستتو نمک بزنین و بمکین!
سوم اینکه بذاری جلو در خونه قاطی آشغالا که مردم فکرکنن پسته خوردین!
فکرخوبیه هاااااااااااااااااااااا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ﺷﻤﺎ ﯾﺎﺩﺗﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﺩ، ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺧﻼﻑ ﻣﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ
ﺣﻞ ﺍﻟﻤﺴﺎﺋﻞ ﺑﻮﺩ ! ﺍﺯ ﺍﺧﺘﻼﺱ ﻫﻢ ﺟﺮﻣﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻮﺩ!
.
.
.
یارو داشت بچشو میزد ، بهش میگن چرا میزنیش ؟
میگه فردا کارنامشو میگیره منم فردا نیستم شهرستانم!
.
.

تو مترو یارو دست کرده تو جیبم، دستشو گرفتم میگم راحتی داداش؟ میگه ااا جیبه تو بود؟ بابا بگو دیگه، یه ربه دارم میگردم، فکر کردم موبایلمو زدن، نزدیک بود داد و بیداد کنم یه بی گناه دستگیر شه!
.
.
.
اس ام اس غضنفر به نامزدش برای تولد :
عزیزم تولدت مبارک ایشالا تا آخر عمر زنده باشی
جکهای خفن 93

جکهای خفن 93


سوپری محلمون “پوست پسته” میفروشه کیلویی ۱۰هزار تومن!
بابام ازش پرسید این دیگه چه صیغه ایه؟؟؟
میگه یکی اینکه قاطی پسته ها کنی بذاری جلو مهمون که زیاد نشون بده،
دوم اینکه یه بسته نمک بزارین بغل دستتو نمک بزنین و بمکین!
سوم اینکه بذاری جلو در خونه قاطی آشغالا که مردم فکرکنن پسته خوردین!
فکرخوبیه هاااااااااااااااااااااا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ﺷﻤﺎ ﯾﺎﺩﺗﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﺩ، ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺧﻼﻑ ﻣﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ
ﺣﻞ ﺍﻟﻤﺴﺎﺋﻞ ﺑﻮﺩ ! ﺍﺯ ﺍﺧﺘﻼﺱ ﻫﻢ ﺟﺮﻣﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻮﺩ!
.
.
.
یارو داشت بچشو میزد ، بهش میگن چرا میزنیش ؟
میگه فردا کارنامشو میگیره منم فردا نیستم شهرستانم!
.
.

تو مترو یارو دست کرده تو جیبم، دستشو گرفتم میگم راحتی داداش؟ میگه ااا جیبه تو بود؟ بابا بگو دیگه، یه ربه دارم میگردم، فکر کردم موبایلمو زدن، نزدیک بود داد و بیداد کنم یه بی گناه دستگیر شه!
.
.
.
اس ام اس غضنفر به نامزدش برای تولد :
عزیزم تولدت مبارک ایشالا تا آخر عمر زنده باشی
.
.

میازار دلی را که با لایـــــــــــــک خوشست!!
بکککوب لایـــــــک رو که ادمین جان دارد و جان شیرین خوشست!

دوستم شکست عشقی خورده
بهم اس داده میگه کاش
.
.
.
دزدی لباسی را ربود و به بازار برد تا بفروشد . در بازار لباس را از او دزدیدند . در راه بر گشت ، رفیقش از او پرسید :

” لباس را چند فروختی ؟ ”

گفت : ” به همان قیمت که خریده بودم! ”
.
.
.
افسر: خانم شما با سرعت غیر مجاز رانندگی میکردید
خواهش میکنم بزارید برم، من معلم هستم الان کلاسم دیر میشه
افسر: معلم؟ یه عمر منتظر این روز بودم، حالا شروع کن هزار بار بنویس “من دیگه با سرعت غیر مجاز رنندگی نمیکنم.”
.
.
.
یارو خفاش میبینه از خنده غش میکنه. میگه تاحالا موش چادری ندیده بودم
.
.
.
غضنفر میره خبر مرگ پدرش رو به برادرش بگه میگه: برادر برو بیل با فرغون بیار بریم واسه بابا قبر بکنیم
.
.
.
با دوس دخترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود. گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن؟
منم گفتم : خانوم کور هستن دارم از خیابون رد می کنم.
خخخخخخخخخخ
.
.
.
به غضنفر میگن چرا زنتو با چاقو کشتی ؟ میگه : والا وضع مالیمون خوب نبود که تفنگ بخرم
.
.
.
حیف نون رو برق می گیره، می میره، فامیلاش سر قبرش با فازمتر فاتحه می دن!
.

.
 ازجملات قصار غضنفر : هرچی کمتر بهش بیشتر فکر کنى ، بیشتر ناراحتیت کمتر میشه !…
.
.
.
معلم تاریخ : حکومت مغول ها از کجا تا کجا بود ؟
حیف نون : آقا مطمئن نیستم ولی فک کنم از صفحه ۱۵ تا ۲۶ !
.
 منم مث تو عوضی و اشغال و پست و خیانت کار بودم
نفهمیدم میخوادزم ازم تعریف کنه یا …..
.
.
.
داریم آبگوشت میخوریم, گوش کوبُ گرفتم دستم ، تیریپ خاطره های کودکی….به بچه خواهرم میگم :دایی جون این گوش کوب سنش از منم بیشتره …. مادرم از اون ور میگه : فایدشم همین طور!! 
.
یکی از فانتزیام اینه برم مدرسه بعد همه ی معلم ها به صف…………واستا ببینم تو اصن خجالت نمیکشی وایسادیفانتزی منو میخونی؟؟؟
.
.
.
یه روز یه چوب کبریت سرشو می خارونه،
آتیش میگیره…
.
برچسب ها جکهای خفن 93 ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود مقالهتحقيق پايان نامه در تاریخ 1394/08/06 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت تمامي دوستان عزيز
====================
شما دوستان ميتوانيد براي دريافت جديدترين
مقالات و پايان نامه ها و تحقيق هاي علمي
به سايت ما به آدرس هاي زير مراجعه کنيد
http://www.musicgelyan.com/poroje/p20/
http://poroje20.blog.ir/
http://poroje20.loxblog.com/
http://www.musicgelyan.com/
.............................
(دانلود نرم افزار اندرويد...کل سايت دانلود مقاله,تحقيق,پايان نامه)
تمامي مقالات و پايان نامه ها و پروژه ها را بصورت آفلاين در تلفن همراه خود داشته باشيد
لينک دانلود نرم افزار
http://www.musicgelyan.com/TAHGHIGH/poroje-1.zip
..............................
با تشکر از شما دوستان عزيز
====================
همچنين ما با سايت ها تبادل لينک داريم
اگر خواستيد در قسمت نظرات اعلام بفرمايد
===================


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 1,264
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,807
  • بازدید ماه : 17,742
  • بازدید سال : 140,828
  • بازدید کلی : 2,213,979