loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 342 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

سالار عقیلی در شبکه من و تو

سالار عقیلی خواننده سریال معمای شاه که این روزها برای اجرای کنسرتش در لندن به سر میبرد در شبکه بهایی من و تو حضور پیدا کرد و بهت و تعجب همگان را برانگیخت. 

چند سالی با سیاست تساهل و تسامح و به کار گرفته شده توسط مسئولین ذیربط سیر حضور هنرمندان و همینطور برخی افراد مشهور در رسانه های معاند خارج از کشور و همینطور مصاحبه و همکاری با این شبکه های ضد انقلاب رو به افزایش است در همین راستا یکی از هنرمندان موسیقی سنتی کشور شب گذشته در شبکه بهایی فارسی زبان ظاهر شد. هنرمندی که با توجه به پیشینه کاری و اخلاقی مناسبش تصور نمی شود از پشت پرده شبکه ضد ایرانی من و تو با خبر باشد و البته این وظیفه مسوولین هم هست که در مورد اهداف و کارکردهای اصلی این شبکه های ضد ایرانی به هنرمندان و چهره های سرشناس روشنگری کنند.

سالار عقیلی  ، سالار عقیلی من و تو ، خواننده سریال معمای شاه

سالار عقیلی در شبکه من و تو


گرچه یکی از نزدیکان عقیلی عنوان کرده است وی تنها بدلیل کنسرت های خارج از کشور خود در شبکه بهایی من و تو حضور داشته است، هنوز مشخص نیست سالار عقیلی با چه هدفی در این شبکه حضور پیدا کرده و هنوز توضیحی در این خصوص توسط این هنرمند ارائه داده نشده است.

برخی منابع خبری به نقل از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرده اند درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران؛ توضیحات لازم ارایه خواهد شد.


سالار عقیلی در شبکه من و تو

سالار عقیلی خواننده سریال معمای شاه که این روزها برای اجرای کنسرتش در لندن به سر میبرد در شبکه بهایی من و تو حضور پیدا کرد و بهت و تعجب همگان را برانگیخت. 

چند سالی با سیاست تساهل و تسامح و به کار گرفته شده توسط مسئولین ذیربط سیر حضور هنرمندان و همینطور برخی افراد مشهور در رسانه های معاند خارج از کشور و همینطور مصاحبه و همکاری با این شبکه های ضد انقلاب رو به افزایش است در همین راستا یکی از هنرمندان موسیقی سنتی کشور شب گذشته در شبکه بهایی فارسی زبان ظاهر شد. هنرمندی که با توجه به پیشینه کاری و اخلاقی مناسبش تصور نمی شود از پشت پرده شبکه ضد ایرانی من و تو با خبر باشد و البته این وظیفه مسوولین هم هست که در مورد اهداف و کارکردهای اصلی این شبکه های ضد ایرانی به هنرمندان و چهره های سرشناس روشنگری کنند.

سالار عقیلی  ، سالار عقیلی من و تو ، خواننده سریال معمای شاه

سالار عقیلی در شبکه من و تو


گرچه یکی از نزدیکان عقیلی عنوان کرده است وی تنها بدلیل کنسرت های خارج از کشور خود در شبکه بهایی من و تو حضور داشته است، هنوز مشخص نیست سالار عقیلی با چه هدفی در این شبکه حضور پیدا کرده و هنوز توضیحی در این خصوص توسط این هنرمند ارائه داده نشده است.

برخی منابع خبری به نقل از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرده اند درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران؛ توضیحات لازم ارایه خواهد شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 165
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 2,157
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,700
  • بازدید ماه : 18,635
  • بازدید سال : 141,721
  • بازدید کلی : 2,214,872