loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 141 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

شایعه جراحی زیبایی حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی که با سوالات متعدد طرفدارانش درباره جراحی زیبایی صورتش مواجه شده بود با انتشار عکسی نسبت به آن واکنش نشان داد. 

حنانه شهشهانی ، جراحی زیبایی حنانه شهشهانی ، جراحی زیبایی بازیگر زن

عکس جدید حنانه شهشهانی

شهشهانی نوشت:

سلام دوستان

مرسی که هستید, تک تک شما را دوست دارید

راستی خیلی ها سوال پرسیدند که من عمل جراحی کردم؟

نه دوستای عزیز من هیچ نوع جراحی زیبایی نکردم

اخه من کجای صورتم جراحی شده!؟

شایعه جراحی زیبایی حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی که با سوالات متعدد طرفدارانش درباره جراحی زیبایی صورتش مواجه شده بود با انتشار عکسی نسبت به آن واکنش نشان داد. 

حنانه شهشهانی ، جراحی زیبایی حنانه شهشهانی ، جراحی زیبایی بازیگر زن

عکس جدید حنانه شهشهانی

شهشهانی نوشت:

سلام دوستان

مرسی که هستید, تک تک شما را دوست دارید

راستی خیلی ها سوال پرسیدند که من عمل جراحی کردم؟

نه دوستای عزیز من هیچ نوع جراحی زیبایی نکردم

اخه من کجای صورتم جراحی شده!؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 1,055
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,305
  • بازدید ماه : 15,240
  • بازدید سال : 138,326
  • بازدید کلی : 2,211,477