loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 152 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)
از اونجا که خیلی از کاربرها درخواست داده بودند که قالب سایت "40جوک " رو براشون قرار بدم
اما من به دلیل اینکه سرم این مدت خیلی شلوغ بود متاسفانه هر دفعه بد قول شدم
اما امروز قالب سایت 40جوکرو براتون در ادامه مطلب گذاشتم امیدوارم که دوست داشته باشید
از مزایای این قالب:
سئو 100% توسط خودم کاملا واقعی
سرعت بارگذاری B از سایت gtmetrix.com
بخش پنل جذاب و زیبا
طرح جالب و زیبا برای جذب کاربر 
دارای قسمت های مختلف مثل فروشگاه سایت و فتوگالری سایت
تصاویر اختصاصی
فضای دوست داشتنی
مناسب یرای سایت های سرگرمی و تفریحی
دموی سایت
از اونجا که خیلی از کاربرها درخواست داده بودند که قالب سایت "40جوک " رو براشون قرار بدم
اما من به دلیل اینکه سرم این مدت خیلی شلوغ بود متاسفانه هر دفعه بد قول شدم
اما امروز قالب سایت 40جوکرو براتون در ادامه مطلب گذاشتم امیدوارم که دوست داشته باشید
از مزایای این قالب:
سئو 100% توسط خودم کاملا واقعی
سرعت بارگذاری B از سایت gtmetrix.com
بخش پنل جذاب و زیبا
طرح جالب و زیبا برای جذب کاربر 
دارای قسمت های مختلف مثل فروشگاه سایت و فتوگالری سایت
تصاویر اختصاصی
فضای دوست داشتنی
مناسب یرای سایت های سرگرمی و تفریحی
دموی سایت
دانلود قالب در ادامه مطلب


با کلیک بر روی تصویر زیر قالب را دانلود کنید


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 1,606
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,149
  • بازدید ماه : 18,084
  • بازدید سال : 141,170
  • بازدید کلی : 2,214,321