loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 187 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

شغل دوم مریم سلطانی بازیگر سینما

مریم سلطانی بازیگر سینما که این روزها کمتر شاهد بازی او در سینما و تلویزیون هستیم از شغل دومش می گوید.

سلطانی گفت: حدود دو سال است که از دنیای هنر، سینما، تئاتر و تلویزیون فاصله گرفته ام و مشغول یک کار دیگر هستم.

بازیگر زن سینما ، شغل دوم بازیگر

شغل دوم مریم سلطانی

وی افزود: من شغل دوم دارم و در ابتدا فکر می کردم می توانم از عهده هر دو کار یعنی بازیگری و این شغلم بر بیایم اما بعد متوجه شدم که مسئولیتهای این شغلم زیاد است. 
بازیگر اخراجی ها عنوان کرد: من یک آرایشگاه زنانه زده ام و در آن مشغول کار هستم و با توجه به گرفتاری های زیاد این شغل نمی توانم به فیلمبرداری برسم. 
این بازیگر عنوان کرد: من به خاطر در آمد بیشتر این شغل، از بازیگری فاصله گرفتم و ترجیح دادم که آرایشگر باشم در حال حاضر نیز اولویتم همین شغل است. 
سلطانی در آخر گفت: من پیشنهاداتی برای کار دارم اما فعلا می خواهم در این شغل یعنی شغل آرایشگری باشم اما این کار هم موقت است و یک روزی دوباره به بازیگری برمی گردم.

مریم سلطانی ، شغل دوم مریم سلطانی بازیگر معروف

شغل دوم مریم سلطانی بازیگر سینما

مریم سلطانی بازیگر سینما که این روزها کمتر شاهد بازی او در سینما و تلویزیون هستیم از شغل دومش می گوید.

سلطانی گفت: حدود دو سال است که از دنیای هنر، سینما، تئاتر و تلویزیون فاصله گرفته ام و مشغول یک کار دیگر هستم.

بازیگر زن سینما ، شغل دوم بازیگر

شغل دوم مریم سلطانی

وی افزود: من شغل دوم دارم و در ابتدا فکر می کردم می توانم از عهده هر دو کار یعنی بازیگری و این شغلم بر بیایم اما بعد متوجه شدم که مسئولیتهای این شغلم زیاد است. 
بازیگر اخراجی ها عنوان کرد: من یک آرایشگاه زنانه زده ام و در آن مشغول کار هستم و با توجه به گرفتاری های زیاد این شغل نمی توانم به فیلمبرداری برسم. 
این بازیگر عنوان کرد: من به خاطر در آمد بیشتر این شغل، از بازیگری فاصله گرفتم و ترجیح دادم که آرایشگر باشم در حال حاضر نیز اولویتم همین شغل است. 
سلطانی در آخر گفت: من پیشنهاداتی برای کار دارم اما فعلا می خواهم در این شغل یعنی شغل آرایشگری باشم اما این کار هم موقت است و یک روزی دوباره به بازیگری برمی گردم.

مریم سلطانی ، شغل دوم مریم سلطانی بازیگر معروف

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 156
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 456
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 1,996
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,539
  • بازدید ماه : 18,474
  • بازدید سال : 141,560
  • بازدید کلی : 2,214,711