loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 188 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)
چه حماقتی!
مــرا یاد نمیکند...
ولی باز میخواهمش...
چه غرور بی غیرتی دارم...



ارسال توسط:مهسا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زبان اگر زبان عشق باشد

تشنگی هم می تواند سرور آبهای جهان شود




ارسال توسط:میلاد





گلی که محبوب خداوند باشد بدون باران هم رشد میکند تقدیم به تو که بی باران هم "همیشه گلی"




ارسال توسط:8604***0901




عجـــــــــب...
عجب کلمه ی مظلومیست قسمت بار همه نامردی ها را به دوش میکشد



ارسال توسط:4889***0936




یه هم نمیرسیم...!
اما...
بهترین غریبه ات می مانم...
که تو را همیشه دوست خواهد داشت...



ارسال توسط:عباس از کرج



بگذارید برود...
همسفر من نشد...
در به در آه من که میشود...


ارسال توسط:میلاد از کرمان



سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند
همه چیز زیر سر من است...



ارسال توسط:6339***0921



اگر در رفاقت گناه کرده باشیم نیاز به زندان نیست
همین حسرت دیدار کـــــــافیست!



ارسال توسط:9532***0938




چقدر شب اضافه می آید وقتی تنهایی!!!



ارسال توسط:مبینا


اس ام اس دوستانه


خدایا گــلــــه نمی کنم!
ولـــــــــــــِی
بدترین روزای زندگیم
هــــــــــــر روز است؟



ارسال توسط:مبینا



تنهایی یعنی
..
..
..
بدونی از بوس خبری نیست
راحت پیاز و سیر بخوری!!!




ارسال توسط:صمد



بعضی وقتا بد نیست لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی و دهن گرامیتو ببندی قابل توجه بعضی ها



ارسال توسط:0487***0917



من با هیچکس بر سر آیین و باوری که دارد نمی جنگم... چرا که خدای هر کس همانیست که خرد او می گوید
چه حماقتی!
مــرا یاد نمیکند...
ولی باز میخواهمش...
چه غرور بی غیرتی دارم...



ارسال توسط:مهسا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زبان اگر زبان عشق باشد

تشنگی هم می تواند سرور آبهای جهان شود




ارسال توسط:میلاد





گلی که محبوب خداوند باشد بدون باران هم رشد میکند تقدیم به تو که بی باران هم "همیشه گلی"




ارسال توسط:8604***0901




عجـــــــــب...
عجب کلمه ی مظلومیست قسمت بار همه نامردی ها را به دوش میکشد



ارسال توسط:4889***0936




یه هم نمیرسیم...!
اما...
بهترین غریبه ات می مانم...
که تو را همیشه دوست خواهد داشت...



ارسال توسط:عباس از کرج



بگذارید برود...
همسفر من نشد...
در به در آه من که میشود...


ارسال توسط:میلاد از کرمان



سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند
همه چیز زیر سر من است...



ارسال توسط:6339***0921



اگر در رفاقت گناه کرده باشیم نیاز به زندان نیست
همین حسرت دیدار کـــــــافیست!



ارسال توسط:9532***0938




چقدر شب اضافه می آید وقتی تنهایی!!!



ارسال توسط:مبینا


اس ام اس دوستانه


خدایا گــلــــه نمی کنم!
ولـــــــــــــِی
بدترین روزای زندگیم
هــــــــــــر روز است؟



ارسال توسط:مبینا



تنهایی یعنی
..
..
..
بدونی از بوس خبری نیست
راحت پیاز و سیر بخوری!!!




ارسال توسط:صمد



بعضی وقتا بد نیست لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی و دهن گرامیتو ببندی قابل توجه بعضی ها



ارسال توسط:0487***0917



من با هیچکس بر سر آیین و باوری که دارد نمی جنگم... چرا که خدای هر کس همانیست که خرد او می گوید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 649
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,192
  • بازدید ماه : 17,127
  • بازدید سال : 140,213
  • بازدید کلی : 2,213,364