loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 189 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)
با عصبانیت برگشت و گفت :چـــــــرا دنبالم میای؟ با بغض گفتم اخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت...



ارسال توسط:6364***0938


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگـــــــران,تو به اندازه تنهایی من شاد بمان




ارسال توسط:سارا





میان مشغله هایم گم شده ام ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست





ارسال توسط:6239***0939


اس ام اس تیکه دار



به بعضیا ها باید گفت هی فلانی...!
نردبان هوس را بردار و از اینجا بـــــــرو...
با این چیزها قـدت به عشق نمی رسد...
عشق بــــــال می خواهد که تو نداری



ارسال توسط:میلاد




من خوبم ....!عاشق نیستم...فقط گااااهی حرف تو که میشه دلم تنگ میشه...این که عشق نیست....هست آیـــــــــااااا؟



ارسال توسط:سید جواد


اس ام اس تیکه دار

دوستت دارم هایت بویی دلنشین شبیه خاک باران زده دارد



ارسال توسط:سید جواد



عشق!!!
احساس!!!
عاطفه!!!!
همـــــــرو!!!
قیچی کردم!!!
چون کسی که باید میفهمید ,نفهمید!!!



ارسال توسط:سمانه


اس ام اس تیکه دار


کار دنیا رو ببین,تپش قلب من شده عین پفیلا...یکی برای من ,یکی برای تو !!!بازم میگی دوست ندارم بی انصاف!!!



ارسال توسط:9305***0918




کنارم نباش حرفی نسیت... انجا که باید باشی هستی....اینجا در قلبم...!



ارسال توسط:0956***0933



کــــر کـــــــر پایین...! تا اطلاع ثانوی زندگیم تعطیل حوصله هیچکس ندارم حتی خودم!!!



ارسال توسط:فریدون


اس ام اس تیکه دار


شکستن...خرد کردن....سوزاندن....خاکستر کردن... به باد دادن....
از هـــــــر انگشتت یک هنر میریزد...
با عصبانیت برگشت و گفت :چـــــــرا دنبالم میای؟ با بغض گفتم اخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت...



ارسال توسط:6364***0938


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگـــــــران,تو به اندازه تنهایی من شاد بمان




ارسال توسط:سارا





میان مشغله هایم گم شده ام ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست





ارسال توسط:6239***0939


اس ام اس تیکه دار



به بعضیا ها باید گفت هی فلانی...!
نردبان هوس را بردار و از اینجا بـــــــرو...
با این چیزها قـدت به عشق نمی رسد...
عشق بــــــال می خواهد که تو نداری



ارسال توسط:میلاد




من خوبم ....!عاشق نیستم...فقط گااااهی حرف تو که میشه دلم تنگ میشه...این که عشق نیست....هست آیـــــــــااااا؟



ارسال توسط:سید جواد


اس ام اس تیکه دار

دوستت دارم هایت بویی دلنشین شبیه خاک باران زده دارد



ارسال توسط:سید جواد



عشق!!!
احساس!!!
عاطفه!!!!
همـــــــرو!!!
قیچی کردم!!!
چون کسی که باید میفهمید ,نفهمید!!!



ارسال توسط:سمانه


اس ام اس تیکه دار


کار دنیا رو ببین,تپش قلب من شده عین پفیلا...یکی برای من ,یکی برای تو !!!بازم میگی دوست ندارم بی انصاف!!!



ارسال توسط:9305***0918




کنارم نباش حرفی نسیت... انجا که باید باشی هستی....اینجا در قلبم...!



ارسال توسط:0956***0933



کــــر کـــــــر پایین...! تا اطلاع ثانوی زندگیم تعطیل حوصله هیچکس ندارم حتی خودم!!!



ارسال توسط:فریدون


اس ام اس تیکه دار


شکستن...خرد کردن....سوزاندن....خاکستر کردن... به باد دادن....
از هـــــــر انگشتت یک هنر میریزد...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 406
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 1,168
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,711
  • بازدید ماه : 17,646
  • بازدید سال : 140,732
  • بازدید کلی : 2,213,883