loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 144 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (1)

ارسال توسط:9384***0912







با توجه به نزدیک شدن قیمت نان به طلا و سکه...
بزودی ربع نان ,نیم نان,تمام نان طرح قدیم(برشته)
تمام نان طرح قدیم
(دور خمیری) و... عرضه میگردد!




ارسال توسط:4907***0911


اس ام اس خنده دار

به بابام میگم نانوایی قیامت بود!
میگه:یعنی شلوغ بود؟!
گفتم:نه بابا! گناهکارا رو مینداختن توی تنور و به نیکوکاران نان مجانی میدادن !
هیچی دیگه الان هوا کوچه سرده خخخخ




ارسال توسط:محمد از کرج




پـــــــــز جدید دخـــــترا:
..
..
..
..
ی خواستگار داشتم نانوایی داره!!!



ارسال توسط:9366***0933


اس ام اس خنده دار

پـــــــــــــــز جدید دخترا:
..
..
....
..
..
ی خواستگار دارم شاطــــــره!!!



ارسال توسط:9366***0933




آیا نسل گوجه منقرض می شود؟
چه اینده ای در انتظار نان است؟
آیا عملت از بین خواهد رفت؟
کارشناسان پاسخ می دهند:
امشب در گفتگوی ویژه خبری 22:45از شبکه دو سیما



ارسال توسط:میلاد



یک اشتباه کوچک برابر است با:
..
..
..
..
حذف از سایت جوجو اس ام اس
کلید اسرار(مدیر بی رحم)


ارسال توسط:بهاره



دوستان اینو بگم اگه اس ام اس خنده دار ارسال نکردم ناراحت نشین
..
..
..
..
می خوام وابسته نشید ..خدا شااااهده!!!



ارسال توسط:فرشید


اس ام اس خنده دار

آقا الان رفتم گوجه بخرم املت درست کنم گفت کیلویی 6.500تومن
به جاش موز خریدم کیلو 3000هزار
موز تخم مرغ خوردین !!!
خوش طمع نی ولی عادت میکن  جدی



ارسال توسط:سحر


اس ام اس خنده دار

این روز ها همه دنبال ی غذای با کلاس برای مهون ها یا جشن عروسی ها هستند
من ی غذایی جدید و خیلی گرون سراغ دارم "عملت"هم نان گرون شده و هم گوجه

ارسال توسط:9384***0912







با توجه به نزدیک شدن قیمت نان به طلا و سکه...
بزودی ربع نان ,نیم نان,تمام نان طرح قدیم(برشته)
تمام نان طرح قدیم
(دور خمیری) و... عرضه میگردد!




ارسال توسط:4907***0911


اس ام اس خنده دار

به بابام میگم نانوایی قیامت بود!
میگه:یعنی شلوغ بود؟!
گفتم:نه بابا! گناهکارا رو مینداختن توی تنور و به نیکوکاران نان مجانی میدادن !
هیچی دیگه الان هوا کوچه سرده خخخخ




ارسال توسط:محمد از کرج




پـــــــــز جدید دخـــــترا:
..
..
..
..
ی خواستگار داشتم نانوایی داره!!!



ارسال توسط:9366***0933


اس ام اس خنده دار

پـــــــــــــــز جدید دخترا:
..
..
....
..
..
ی خواستگار دارم شاطــــــره!!!



ارسال توسط:9366***0933




آیا نسل گوجه منقرض می شود؟
چه اینده ای در انتظار نان است؟
آیا عملت از بین خواهد رفت؟
کارشناسان پاسخ می دهند:
امشب در گفتگوی ویژه خبری 22:45از شبکه دو سیما



ارسال توسط:میلاد



یک اشتباه کوچک برابر است با:
..
..
..
..
حذف از سایت جوجو اس ام اس
کلید اسرار(مدیر بی رحم)


ارسال توسط:بهاره



دوستان اینو بگم اگه اس ام اس خنده دار ارسال نکردم ناراحت نشین
..
..
..
..
می خوام وابسته نشید ..خدا شااااهده!!!



ارسال توسط:فرشید


اس ام اس خنده دار

آقا الان رفتم گوجه بخرم املت درست کنم گفت کیلویی 6.500تومن
به جاش موز خریدم کیلو 3000هزار
موز تخم مرغ خوردین !!!
خوش طمع نی ولی عادت میکن  جدی



ارسال توسط:سحر


اس ام اس خنده دار

این روز ها همه دنبال ی غذای با کلاس برای مهون ها یا جشن عروسی ها هستند
من ی غذایی جدید و خیلی گرون سراغ دارم "عملت"هم نان گرون شده و هم گوجه
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shahedi در تاریخ 1393/09/24 و 9:32 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم شکلک
وبلاگ خوبی داری شکلک
یه سر به این سایت بزن
سایت خیلی خوبیه حتما ثبت نام کن شکلک
جشنواره داره هر ماه به کاربراش جایزه میده
از وبلاگت هم ممنون شکلک



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 508
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,051
  • بازدید ماه : 16,986
  • بازدید سال : 140,072
  • بازدید کلی : 2,213,223