loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 232 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (2)
اون اولین عشق تو بود,میرم که باشه آخرش...
دوسش داری,می فهمم...
منم دچار دردتم...



ارسال توسط:یاس پناهی



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


میخام مثل قدیما,مثل سابق....
ی وقتایی یکی با من بخنده...
یکی باشه که دستامو بگیره...
یکی باشه که زخمامو ببنده...




2608***0914






تسبیجی بافتم...
نه از سنگ...
نه از چوب...
نه از مروارید...
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام...
تا برای شادمانیت دعا کنم..



2080***0939




دلم از داغ نامردی نسیم سر می خواهد
میان قحطی مرحم دلی هم درد میخواهد
مگر یادت نمی آید در اغاز محبتها...
شبی گفتم در گوشت(رفاقت مرد می خواهد)



ارسال توسط:مائده tanha


اس ام اس تنهایی

بعضیا میگن رفیق مثل لیمو شیرینه,بعد یه مدت تلخ میشه!
اما یکی نیست به این بعضیا بگه لیمو شیرین همیشه شیرینه...
تا چاقو به جیگرش نزن تلخ نمیشه!!!



ارسال توسط:سیاوش


اس ام اس تنهایی


گنج قارون واسه قارون,مــــــــا رو چه بمال دنیا,من یه تار مو تو نمیدم بکل دنیا...



فرستنده m.s



نگی که ما گداییم...
نگی که بی وفاییم...
ن اینجوریا هم نیست...
ما اهل هر کجاییم...
مخلص بعضیاییم...



ارسال توسط:8755***0916

اس ام اس تنهایی


یادش بخیر!!!
ب من گفت تا سیگاری دود کنی برگشتم...
"زندگیم"دود شد کجا ماندی....



ارسال توسط:زهرا از اردبیل



بی تعارف بگم...
تو بردی...!
اما حواست هست؟..
من "یارت"بودم نه حریفت...



ارسال توسط:9841***0933



هـــــــر چی میخواهد دل تنگت....
هیس ساکت...!!!
کسی درک نخواهد کرد...



ارسال توسط:منیژه



یکی رفت...
یکی نصفش موند...
یکیم قید کسیو زد...
که عشقش بود



ارسال توسط:9803***0913



فکر نکن بات تاب میخورم خبریه...
نه عزیزم ما خــــــــر سواری تفریحمونه


ارسال توسط:نگین از ایلام




کاش می شد مـــرد
مثل راه رفتن
خوابیدن
خرید کردن 
کآآآآش می شد خواست و مرد
اون اولین عشق تو بود,میرم که باشه آخرش...
دوسش داری,می فهمم...
منم دچار دردتم...



ارسال توسط:یاس پناهی



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


میخام مثل قدیما,مثل سابق....
ی وقتایی یکی با من بخنده...
یکی باشه که دستامو بگیره...
یکی باشه که زخمامو ببنده...




2608***0914






تسبیجی بافتم...
نه از سنگ...
نه از چوب...
نه از مروارید...
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام...
تا برای شادمانیت دعا کنم..



2080***0939




دلم از داغ نامردی نسیم سر می خواهد
میان قحطی مرحم دلی هم درد میخواهد
مگر یادت نمی آید در اغاز محبتها...
شبی گفتم در گوشت(رفاقت مرد می خواهد)



ارسال توسط:مائده tanha


اس ام اس تنهایی

بعضیا میگن رفیق مثل لیمو شیرینه,بعد یه مدت تلخ میشه!
اما یکی نیست به این بعضیا بگه لیمو شیرین همیشه شیرینه...
تا چاقو به جیگرش نزن تلخ نمیشه!!!



ارسال توسط:سیاوش


اس ام اس تنهایی


گنج قارون واسه قارون,مــــــــا رو چه بمال دنیا,من یه تار مو تو نمیدم بکل دنیا...



فرستنده m.s



نگی که ما گداییم...
نگی که بی وفاییم...
ن اینجوریا هم نیست...
ما اهل هر کجاییم...
مخلص بعضیاییم...



ارسال توسط:8755***0916

اس ام اس تنهایی


یادش بخیر!!!
ب من گفت تا سیگاری دود کنی برگشتم...
"زندگیم"دود شد کجا ماندی....



ارسال توسط:زهرا از اردبیل



بی تعارف بگم...
تو بردی...!
اما حواست هست؟..
من "یارت"بودم نه حریفت...



ارسال توسط:9841***0933



هـــــــر چی میخواهد دل تنگت....
هیس ساکت...!!!
کسی درک نخواهد کرد...



ارسال توسط:منیژه



یکی رفت...
یکی نصفش موند...
یکیم قید کسیو زد...
که عشقش بود



ارسال توسط:9803***0913



فکر نکن بات تاب میخورم خبریه...
نه عزیزم ما خــــــــر سواری تفریحمونه


ارسال توسط:نگین از ایلام




کاش می شد مـــرد
مثل راه رفتن
خوابیدن
خرید کردن 
کآآآآش می شد خواست و مرد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fati در تاریخ 1393/09/24 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم شکلک
وبلاگ خوبی داری شکلک
یه سر به این سایت بزن
سایت خیلی خوبیه حتما ثبت نام کن شکلک
جشنواره داره هر ماه به کاربراش جایزه میده
از وبلاگت هم ممنون شکلک


این نظر توسط nahid در تاریخ 1393/09/23 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ قشنگی داری شکلک
سعی میکنم هر روز بهت سر بزنم
لطفا به این سایت ک برات فرستادم سر بزن
توش ثبت نام کن شکلک
سایت خوبیه
بازم ممنون شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 164
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 2,029
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,572
  • بازدید ماه : 18,507
  • بازدید سال : 141,593
  • بازدید کلی : 2,214,744