loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 179 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)

عذر خواهی جواد رضویان بعد از مسابقه استندآپ کمدی

این کمدین گفت که صبح ها در سریال مهران مدیری بازی می کند و بعد از ظهرها هم در حال ضبط یک برنامه برای شبکه ی سوم سیماست.

رضویان تاکید کرد که به احترام تماشاگران و رامبد جوان با تاخیر به این برنامه آمده و آنقدر درگیر بوده که نتوانسته متنی برای اجرا آماده کند. او ترجیح داد که از وقتش برای صحبت کردن درباره ی مسائل اجتماعی و تغییر نسل ها صحبت کند و احترام به بزرگتر را یادآوری کند.

علیرضا خمسه اما سوار بر خر وارد استودیو شد درحالی که یک کره الاغ هم پشت سرش حرکت می کرد. او با اجرای اشعار فولکلوریک آغاز کرد و در ادامه به ذکر فواید خر و خر سواری پرداخت و به مسائل اجتماعی و زیست محیطی هم با زبان طنز اشاره کرد.

جواد رضویان خندوانه ، علیرضا خمسه خندوانه ، استند آپ کمدی

متن عذرخواهی سید جواد رضویان از مردم بعد از خندوانه

رضویان بعد از اتمام مسابقه ی « خنداننده ی برتر» تصویری از خودش در کنار علیرضا خمسه منتشر کرد. او در این پست از مردم عذرخواهی کرد و اینطور نوشت:
« به نام حضرت حق ؛
دوستان نازنینم از تک تک شما معذرت میخوام ، مطمئن باشید اولین زمان ممکن جبران میکنم ولی خواهش میکنم ازتون پیشکسوتی و سن و سال استاد خمسه رو فراموش نکنید ، ده تا از این مسابقات فدای یک لحظه لبخند شما نازنینانم، من تا الان هر جایگاهی که پیش شما نازنینان دارم به واسطهء توکل به خداوند دعای شما نازنینان و احترام به بزرگتر بوده پس به واسطهء این برنامه حقیر رو قضاوت نکنید .
شیرین ترین لبخندها آرزوی من برای شما.

عذر خواهی جواد رضویان بعد از مسابقه استندآپ کمدی

این کمدین گفت که صبح ها در سریال مهران مدیری بازی می کند و بعد از ظهرها هم در حال ضبط یک برنامه برای شبکه ی سوم سیماست.

رضویان تاکید کرد که به احترام تماشاگران و رامبد جوان با تاخیر به این برنامه آمده و آنقدر درگیر بوده که نتوانسته متنی برای اجرا آماده کند. او ترجیح داد که از وقتش برای صحبت کردن درباره ی مسائل اجتماعی و تغییر نسل ها صحبت کند و احترام به بزرگتر را یادآوری کند.

علیرضا خمسه اما سوار بر خر وارد استودیو شد درحالی که یک کره الاغ هم پشت سرش حرکت می کرد. او با اجرای اشعار فولکلوریک آغاز کرد و در ادامه به ذکر فواید خر و خر سواری پرداخت و به مسائل اجتماعی و زیست محیطی هم با زبان طنز اشاره کرد.

جواد رضویان خندوانه ، علیرضا خمسه خندوانه ، استند آپ کمدی

متن عذرخواهی سید جواد رضویان از مردم بعد از خندوانه

رضویان بعد از اتمام مسابقه ی « خنداننده ی برتر» تصویری از خودش در کنار علیرضا خمسه منتشر کرد. او در این پست از مردم عذرخواهی کرد و اینطور نوشت:
« به نام حضرت حق ؛
دوستان نازنینم از تک تک شما معذرت میخوام ، مطمئن باشید اولین زمان ممکن جبران میکنم ولی خواهش میکنم ازتون پیشکسوتی و سن و سال استاد خمسه رو فراموش نکنید ، ده تا از این مسابقات فدای یک لحظه لبخند شما نازنینانم، من تا الان هر جایگاهی که پیش شما نازنینان دارم به واسطهء توکل به خداوند دعای شما نازنینان و احترام به بزرگتر بوده پس به واسطهء این برنامه حقیر رو قضاوت نکنید .
شیرین ترین لبخندها آرزوی من برای شما.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 308
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 628
  • آی پی دیروز : 322
  • بازدید امروز : 4,407
  • باردید دیروز : 662
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11,267
  • بازدید ماه : 25,202
  • بازدید سال : 148,288
  • بازدید کلی : 2,221,439