loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 143 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

بنیامین بهادری در امریکا

بنیامین بهادری که این روزها مشغول اجرای کنسرتهای خود در آمریکا است عکسی از خودش را در حال خلبانی منتشر کرد.

بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان که مدتی است برای اجرای کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا به این کشور سفر کرده است، با انتشار تصویری از اینکه توانسته است در آسمان شهر کالیفرنیا پرواز کند ابراز خوشحالی کرد.

بنیامین بهادری ، بنیامین بهادری در آمریکا ، عکس جدید بنیامین

بنیامین بهادری در اسمان آمریکا

بنیامین بهادری در اینستاپست خود در این باره توضیح داد: سلام به همه فکرش رو هم نمی کردم قبل از این که پشت فرمون یه ماشین بشینم و رانندگی کنم، خلبان یه هواپیمای کوچولو باشم و تو آسمون کالیفرنیا پرواز کنم. ممنون از سلیم احمدی که از جونش گذشت و بهم اعتماد کرد!

بنیامین بهادری در امریکا

بنیامین بهادری که این روزها مشغول اجرای کنسرتهای خود در آمریکا است عکسی از خودش را در حال خلبانی منتشر کرد.

بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان که مدتی است برای اجرای کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا به این کشور سفر کرده است، با انتشار تصویری از اینکه توانسته است در آسمان شهر کالیفرنیا پرواز کند ابراز خوشحالی کرد.

بنیامین بهادری ، بنیامین بهادری در آمریکا ، عکس جدید بنیامین

بنیامین بهادری در اسمان آمریکا

بنیامین بهادری در اینستاپست خود در این باره توضیح داد: سلام به همه فکرش رو هم نمی کردم قبل از این که پشت فرمون یه ماشین بشینم و رانندگی کنم، خلبان یه هواپیمای کوچولو باشم و تو آسمون کالیفرنیا پرواز کنم. ممنون از سلیم احمدی که از جونش گذشت و بهم اعتماد کرد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 480
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 3,655
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6,471
  • بازدید ماه : 20,406
  • بازدید سال : 143,492
  • بازدید کلی : 2,216,643