loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 242 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره !
اس ام اس عاشقانه

باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !

اما در کنار هم ، معجزه می آفرینند … درست مثل من و تو !!!

اس ام اس عاشقانه جدید

دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !!!

دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو” …

اس ام اس عاشقانه بوی مهر


ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره !
اس ام اس عاشقانه

باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !

اما در کنار هم ، معجزه می آفرینند … درست مثل من و تو !!!

اس ام اس عاشقانه جدید

دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !!!

دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو” …

ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره !
اس ام اس عاشقانه

باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !

اما در کنار هم ، معجزه می آفرینند … درست مثل من و تو !!!

اس ام اس عاشقانه جدید

دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !!!

دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو” …

اقاجون کپی میکنی اشکالی نداره

فقط بخاطر اینکه وجدانت ناراحت نشه

مارو با نام اس ام اس عاشقانه تو سایت یا وبلاگ لینک کن

اس ام اس عاشقانه زیبا

توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم …
ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “دوستت دارم”

اس ام اس عاشقانه ناز

ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!!
ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭﻟﻲ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !

اس ام اس عاشقانه

فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است ، پس یک دنیا لبخند برای تو !

اس ام اس عاشقانه

یک یاس سفید
در رنگ امید
با هر چه وفاست
از سوی خدا
تقدیم تو باد …

اس ام اس عاشقانه

یادمان باشد قصه کودکمان را با یکی بود یکی نبود شروع نکنیم ؛ از همان اول بیاموزیم که اگر یکی نباشد دیگری هم نیست …

اس ام اس عاشقانه

برایت نمیمیرم … برایت میمانم ، میمانم تا آنجا که آخر دنیاست …

اس ام اس عاشقانه

هواشناسی اعلام کرد که آغوشت برای همیشه گرم است 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 466
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 3,044
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,587
  • بازدید ماه : 19,522
  • بازدید سال : 142,608
  • بازدید کلی : 2,215,759