loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 218 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (3)
اس ام اس های غمگین زمستانی دی 92
    اس ام اس های غمگین زمستانی دی 92


    به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم ، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

    .
    اس ام اس های غمگین
    .


    زمستان را باور نکن !!!
    هوا بی”تو”
    سردتر از این حرفهاست.!

    .
    اس ام اس غمگین زمستانی
    .


    می گویندقسمت نیست حکمت است؛“خدایا”
    من معنی قسمت وحکمتت رانمی دانم اماتومعنی “طاقت”رامی دانی!


Image
قيمت : 15,000 تومان
خريد پستيساعت بند چرم اليزابت با ظاهري جالب و كيفيتي بينظير وفوق العاده شيك و زيبا ساعتي با ظاهري متفاوت، مدرن و همچنين با دوام در مهماني ها و مجالس نگاه ديگران را به خود حس كنيد يكي ار محبوب ترين و پرطرفدارترين ساعت ها در اروپا ساعتي فوق العاده مطابق با سليقه شما ظاهري خيره كننده با طراحي بسيار شكيل
Image
قيمت : 19,800 تومان
خريد پستيگوشواره پروانه بلوتوثي جديدترين مدل گوشواره سال ... با کيفيت فوق العاده عالي، ساخت کشور کره گوشواره كاملا متفاوت براي علاقمندان به مد و فشن خوش سليقه بودن خود را به ديگران ثابت كنيد ... گوشواره اي بسيار زيبا و منحصربفرد اين گوشواره به صورت تکي استفاده مي شود و در بسته بندي اورجينال آن يک عدد گوشواره قرار دارد و در صورت خريد يک عدد ارسال خواهد شد.
Image
قيمت : 19,800 تومان
خريد پستيتوپ لباسشويي Clean Ballz با توپ لباسشويي كلين بالز ديگر نگران تميزي لباس هايتان نباشيد قابل استفاده در انواع ماشين هاي لباسشويي محصولي ويژه براي شست شوي لباس بدون استفاده از مواد شوينده و نرم کننده با كارايي منحصر بفرد و بسيار مقرون بصرفه داراي خاصيت ضد باکتريال و ضد حساسيت مي باشد تبليغ شده بر روي شبكه هاي صدا و سيما

اس ام اس های غمگین زمستانی دی 92

5040
23:35
بازديد : 39

اس ام اس های غمگین زمستانی دی 92
    اس ام اس های غمگین زمستانی دی 92


    به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم ، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

    .
    اس ام اس های غمگین
    .


    زمستان را باور نکن !!!
    هوا بی”تو”
    سردتر از این حرفهاست.!

    .
    اس ام اس غمگین زمستانی
    .


    می گویندقسمت نیست حکمت است؛“خدایا”
    من معنی قسمت وحکمتت رانمی دانم اماتومعنی “طاقت”رامی دانی!

    اس ام اس های غمگین زمستانی دی 92

    اس ام اس های عاشقانه غمگین دی 92
    .

    فقط
    برای چیدن لبانت
    پاهایم را بلند میکنم!
    “هیچ میوه ای انقــــــــــدر شیرین نیست”

    .
    اس ام اس های غمگین جدید
    .

    مراقب من باش!
    از من فقط تو مانده‌ای . . .

    .
    اس ام اس غمگین عاشقانه
    .

    ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
    زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”
    چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…
    ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
    همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

    .
    اس ام اس جدید عاشقانه غمگین
    .

    شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم

    .
    اس ام اس

    .

    شال و کلاه می بافم  با خیالت

    تا در سرمای نبودنت یخ نبندم

    .
    اس ام اس غمگین
    .

    یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند
    چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

    .
    اس ام اس عاشقانه دی 92
    .

    آدمایی که عشقشون رو مثل کانال تلویزیون عوض میکنن
    آخرش باید بشینن برفک تماشا کنن !

    .
    اس ام اس
    .

    تو رگ شوخی ات با دیگران گُل می کند
    و من رگ غیرتم باد !
    عجب
    نمی دانستم رگها هم قدرت انتخاب دارند . . . !

    .
    اس ام اس های عاشقانه زمستانی
    .

    تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد
    از عاشقی تباهی
    از زندگی مصیبت
    از دوستی شکستو
    از سادگی خیانت . . .

    .
    اس ام اس های غمگین
    .

    همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی . . .

    .
    اس ام اس غمگین و دلتنگ
    .

    این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست
    آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند . . .

    .
    اس ام اس دی 92
    .

    حضورت در کنار من معجزه نبود
    نبودنت هم فاجعه نیست
    فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود
    بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت . . .

    پیامک غمگین
    .

    خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی
    سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏

    .
    اس ام اس عاشقانه دی ماه 92
    .

    یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند
    چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

    .
    اس ام اس های غمگین جدید
    .

    زمستان است
    نیمکتی تنها در پارک نشسته است
    من تنها بر نیمکت و تو تنها در من
    می بینی ؟
    چه در همیم و تنها ؟

    .
    اس ام اس زمستان 92
    .

    تو فقط مرد من بمان ، من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .

    .
    اس ام اس های عاشقانه
    .

    زیبا ترین پــازِل دنیاست
    وقتی فاصله ی بین انگشتانم
    با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .

    .
    اس ام اس های غمگین
    .

    این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری
    تمرین برای روزهاییست که میدانم “نمی آیی” . . .

    .
    به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم ، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

    .
    اس ام اس های غمگین
    .


    زمستان را باور نکن !!!
    هوا بی”تو”
    سردتر از این حرفهاست.!

    .
    اس ام اس غمگین زمستانی
    .


    می گویندقسمت نیست حکمت است؛“خدایا”
    من معنی قسمت وحکمتت رانمی دانم اماتومعنی “طاقت”رامی دانی!

    .
    اس ام اس های جدید دی 92
    .


    بقیه (اس ام اس های غمگین زمستانی دی 92را در ادامه مطلب ببینید


    . * ./۰۰. *.
    . * (‘_’) * .
    * . ( : ) . *
    . *( : )* .

    ببین چه آدم برفی نازی درست کردم

    با این که خیلی دوستش دارم

    مال تو!

    .
    اس ام اس های عاشقانه
    .

    توی این برف و سرما می تونم خودمو گرم کنم

    امــا جواب دلمو چی بدم ؟

    خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست

    بعضی حرف ها زمستونیه
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ارزانترین فروشگاه اینترنتی در تاریخ 1394/08/14 و 8:53 دقیقه ارسال شده است

لینکونو ثبت کنید بعد به ما خبر بدین شما را لینک کنم

این نظر توسط مهگل در تاریخ 1394/06/02 و 8:35 دقیقه ارسال شده است

با سلام
لینک باکس جدید افزایش چشم گیر بازدید و بهبودی چشمگیر رتبه گوگل که نیازی به ثبت نام نداره کافی هست کد لینک باکس مارو در قالب وبلاگتان بزارید پایین یا بالا یا...و قسمت ارسال لینک لینک خودتان رو اضافه کنید ما در اسرع وقت لینک شما رو تایید میکنیم اگر کد لینک باکس در قالب وبلاگتان باشد فعال خواهد شد
حالا فایده ش چی هست :
ما از همین دو سه روز لینک خود را در سایتها و وبلاگها نظر میدهیم بزودی صدها وبلاگ و سایت به ما میپیوندن و در صورت وجود کد ما در قالب شما ولینک وب شما در باکس ما وب شما هم در وب دیگران نمایش داده شده و هزاران کاریر وبازدید کننده وب شما رو خواهند دید و بازدید میکنن و افزایش بازدید خیلی زیادی خواهید داشت وقت رو از دست ندید خودتان تجربه کنید
یک همکاری دو جانبه هست که هر دو از افزایش بازدید سود میبریم زحمتش رو ما میکشیم شما فقط سایتتان رو اضافه نموده و کد لینک باکس رو در قالب سایتتون قرار دهید تا بازدیدتان کم کم چند صد برابر شود
جالبتر اینکه در سایت ما بالا پایین گوشه و کنار لینک باکس هیچ تبلیغی وجود نداره و لینک شما مجانی جزو لینکهای ثابت ثبت میشه

http://boxes.site40.net

این نظر توسط ابوالفضل کریمیان در تاریخ 1394/04/25 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

سلام مطالب وبلاگتون بسیار زیباست [گل]
اگر تمایل به تبادل لینک دارید من را با نام \"تبلیغات در اینستاگرام(خرید فالوور)\" لینک کنید.با سپاس.
(تلفن تماس 09333525250 )


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 486
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,029
  • بازدید ماه : 16,964
  • بازدید سال : 140,050
  • بازدید کلی : 2,213,201