loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 87 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم با بالاترین کیفیت

ترانه سرا ،آهنگ و تنظیم : امیرعلی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم :

صدام پر از غمه جهنمم کمه برای درک حاله من

چه سرنوشتی بود چقدر غریبو زود پاشد اومد تو فاله من

هواییه دلم یه جاییه دلم که من ازش دورمو

همه میگن میاد اگه تورو بخواد نمیشه مجبورمو

ترکم نکن بشین دوباره روبروم یه بغضی مونده تو گلوم

بذار بگم از آرزوم نذار بریزه آبروم

ترکم نکن شکسته میشم از غمت چه تلخه حرفه رفتنت

فدایه عطر پیرهنت به هیچکسی نمیدمت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم

♫♫♫♫♫♫

تو لحظه هایه من عجب صداییه آره صدایه پا صدایه آشناییه

صدایه پایه تو تو گوشمه همش آخه دلم هواییه

هواییه دلم یه جاییه دلم که من ازش دورمو

همه میگن میاد اگه تورو بخواد نمیشه مجبورمو

ترکم نکن بشین دوباره روبروم یه بغضی مونده تو گلوم

بذار بگم از آرزوم نذار بریزه آبروم

ترکم نکن شکسته میشم از غمت چه تلخه حرفه رفتنت

فدایه عطر پیرهنت به هیچکسی نمیدمت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم با بالاترین کیفیت

ترانه سرا ،آهنگ و تنظیم : امیرعلی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم :

صدام پر از غمه جهنمم کمه برای درک حاله من

چه سرنوشتی بود چقدر غریبو زود پاشد اومد تو فاله من

هواییه دلم یه جاییه دلم که من ازش دورمو

همه میگن میاد اگه تورو بخواد نمیشه مجبورمو

ترکم نکن بشین دوباره روبروم یه بغضی مونده تو گلوم

بذار بگم از آرزوم نذار بریزه آبروم

ترکم نکن شکسته میشم از غمت چه تلخه حرفه رفتنت

فدایه عطر پیرهنت به هیچکسی نمیدمت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم

♫♫♫♫♫♫

تو لحظه هایه من عجب صداییه آره صدایه پا صدایه آشناییه

صدایه پایه تو تو گوشمه همش آخه دلم هواییه

هواییه دلم یه جاییه دلم که من ازش دورمو

همه میگن میاد اگه تورو بخواد نمیشه مجبورمو

ترکم نکن بشین دوباره روبروم یه بغضی مونده تو گلوم

بذار بگم از آرزوم نذار بریزه آبروم

ترکم نکن شکسته میشم از غمت چه تلخه حرفه رفتنت

فدایه عطر پیرهنت به هیچکسی نمیدمت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 712
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,255
  • بازدید ماه : 17,190
  • بازدید سال : 140,276
  • بازدید کلی : 2,213,427