loading...
فروشگاه اینترنتی 5040
فروشگاه اینترنتی 5040 بازدید : 114 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام یه دیوونه

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام یه دیوونه با بالاترین کیفیت
ترانه : رامین حسینی ، تنظیم : شاهین طاها ، میکس و مسترینگ : شاهین طاها

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام یه دیوونه با بالاترین کیفیت
ترانه : رامین حسینی ، تنظیم : شاهین طاها ، میکس و مسترینگ : شاهین طاها

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مهدی مدرس بنام یه دیوونه :

یه دیوونه ، تو دنیا هست
که با فکر تو میخوابه
با فکر حس چشمایی
که سادست اما جذابه
نفسهام ، عطر تو داره
چه حسی تو تنت داری
که هر بار توی آغوشم یه عطر تازه میذاری
نمیذارم کسی جز تو در و دیوار قلبم رو بلرزونه
نمیخوام دیگه تنها شم تو با من باش تا من باشم یه دیوونه
نمیذارم کسی جز تو در و دیوار قلبم رو بلرزونه
نمیخوام دیگه تنها شم تو با من باش تا من باشم یه دیوونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی مدرس بنام یه دیوونه

♫♫♫♫♫♫

یه دیوونه ، تو دنیا هست
که مرز عشق و رد کرده
که وقتی میره تو فکرت محاله ساده برگرده
خودت میدونی ، تو دنیا
بدون ِ تو هدر میشم
یه لحظه دور ازم باشی
هزار سال پیرتر میشم
نمیذارم کسی جز تو در و دیوار قلبم رو بلرزونه
نمیخوام دیگه تنها شم تو با من باش تا من باشم یه دیوونه
نمیذارم کسی جز تو در و دیوار قلبم رو بلرزونه
نمیخوام دیگه تنها شم تو با من باش تا من باشم یه دیوونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3642
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 1,619
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,162
  • بازدید ماه : 18,097
  • بازدید سال : 141,183
  • بازدید کلی : 2,214,334